Τα social media αποτελούν ένα αποτελεσματικό και οικονομικό μέσα για να διαφημίσεις την επιχείρησή σου. Όμως ως δυναμικά εξελισσόμενα συστήματα, απαιτούν να παρακολουθείς και τις σχετικές εξελίξεις και αλλαγές, που στην περίπτωσή μας, έχουν να κάνουν με το βίντεο.
Από την αρχή του χρόνου λοιπόν, το Facebook έχει προχωρήσει σε αλλαγές στον αλγόριθμο του, αλλαγές που ευνοούν τις αναρτήσεις που περιέχουν video. Εφ εξής, τα βίντεο θα έχουν προτεραιότητα στα News Feed και μάλιστα με βάση το “percent completion” που θα έχουν.
Στην ουσία, πάλι ο χρήστης καθορίζει τι θα βλέπει, αλλά με μια διαφορά. Μέχρι τώρα, ήταν τα like και τα interaction που διαμόρφωναν τα News Feed, με τα promoted posts να βρίσκουν κι αυτά τη θέση τους σταδιακά, αλλά τώρα το Facebook έκρινε ότι είναι η σειρά των βίντεο.
Πολύ συχνά βλέπουμε ένα βίντεο, το κάνουμε like ίσως και προχωράμε στο επόμενο μέσα σε πέντε δευτερόλεπτα. Πλέον, το like που κάναμε δεν θα σημαίνει κάτι για τον αλγόριθμο, γιατί αυτό θα καταγράψει ότι δεν το είδαμε. Όσα όμως μας κρατήσουν το ενδιαφέρον περισσότερο, τόσο περισσότερα παρόμοια βίντεο θα βλέπουμε συχνά.
Η αλλαγή αυτή στον αλγόριθμο θα ευνοήσει τελικά τις σελίδες εκείνες που περιέχουν βίντεο με ενδιαφέρον για τον χρήστη. Στατιστικά ωστόσο, μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό των σελίδων θα καταφέρει να επωφεληθεί
Στην ουσία το Facebook ανοίγει τον χώρο για περισσότερα promoted post και paid content, που ολοένα και περισσότερο θα κυριαρχείται από βίντεο. Το σίγουρο είναι ότι οι “παραδοσιακές” αναρτήσεις, μόνο κείμενο και φωτογραφία, δύσκολα θα βρίσκουν θέση στα News Feed.
Το βίντεο δεν χρειάζεται να είναι ακριβό, επαγγελματικά γυρισμένο και με καλή παραγωγή. Το μόνο που χρειάζεται είναι ενδιαφέρον περιεχόμενο. Γι’ αυτό, ακόμα και αν το μόνο που έχετε είναι η κάμερα του κινητού σας, είναι αρκετή για να δημιουργήσετε ένα βίντεο που θα τραβήξει την προσοχή και θα αυξήσει το interaction που έχετε με το κοινό σας.
Αν ψάχνετε έμπνευση για να φτιάξετε δικό σας βίντεο, ακολουθήστε κάποια από τα ακόλουθα tips:
Αν ακολουθήσετε τα παραπάνω σημεία, θα δημιουργήσετε ενδιαφέροντα βίντεο που θα τραβούν την προσοχή του κοινού. Αν όμως θέλετε μια λεπτομερή και άμεσα εφαρμόσιμη στρατηγική για τα social media, μπορείτε να βρείτε περισσότερα εδώ.
Αποτελεσματικό Μίγμα Προϊόντων: Το παράδειγμα των φούρνων
Καταφέρνουν τελικά κάτι οι επιχειρήσεις που προσφέρουν μεγάλη Ποικιλία επιλογών;
Influencer Marketing: Πως τα Social Media επηρεάζουν τον τρόπο που κάνεις αγορές
Τα Social Media στην υπηρεσία της επιχείρησης σου: 6 αρχές για μέγιστη απόδοση
Γιατί τα Social Media είναι σημαντικά για την Επιχείρηση σου
Προσφέρεις αρκετή Αξία στους πελάτες σου;