6 συμβουλές Online marketing για τη σύγχρονη καφεστίαση

By Michael Hill | Επιχειρηματική Πρωτοπορία

Ο ανταγωνισμός στο χώρο της καφεστίασης είναι πολύ μεγάλος.

Το να ξεχωρίσει κανείς σε αυτή την αγορά αποτελεί μεγάλη πρόκληση και συνήθως απαιτεί μεγάλες επενδύσεις σε διαφήμιση και διακόσμηση. Αν γνωρίζετε όμως τα μυστικά του on-line promotion, πολλά από τα έξοδά σας μπορούν να μειωθούν. Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χτίσετε την on-line παρουσία του καταστήματός σας.

 

#1. Foodie Photos

Όσοι ασχολείστε ενεργά με το Instagram θα έχετε παρατηρήσει ότι το φαγητό είναι απ’ τα αγαπημένα θέματα των χρηστών. Το “#foodporn” για παράδειγμα έχει πάνω από 100 εκατομμύρια αναρτήσεις. Μια καλοτραβηγμένη φωτογραφία ενός πιάτου λοιπόν θα μπορούσε να ήταν η καλύτερη διαφήμιση για το εστιατόριο και το μενού σας.

Μη βιαστείτε όμως να πάρετε φωτογραφίες με το κινητό σας. Η φωτογράφιση φαγητών είναι σχεδόν μια επιστήμη από μόνη της, με απαιτήσεις σε τεχνικό εξοπλισμό, εξειδικευμένες γνώσεις και κατάλληλο φωτισμό. Καλύτερα να προσλάβετε επαγγελματία φωτογράφο για φωτογραφίες που θα κάνουν πραγματικά εντύπωση.

 

#2. Μην αμελείτε το Google+

Το Google+ μπορεί να μην «έπιασε» τόσο ως social media, παραμένει όμως άκρως απαραίτητο για καφετέριες και εστιατόρια. Ο λόγος είναι ότι η Google αντλεί πληροφορίες από το Google+ και τις προβάλλει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων σε κάθε αναζήτηση.

Το πιο σημαντικό είναι να  σιγουρευτείτε ότι οι βασικές πληροφορίες είναι σωστές (διεύθυνση, τηλέφωνο, φωτογραφία, όνομα).

Από εκεί και πέρα, ότι άλλο ανεβάζετε στο Google+ είναι μπόνους γιατί βελτιώνει τη θέση σας στις αναζητήσεις.

 Πολλές επιχειρήσεις δεν δίνουν τη δέουσα σημασία στο Google+ με συνέπεια να μην εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Μην κάνετε το ίδιο λάθος.

 

#3. Geo-targeted Ads

Ο περισσότερος κόσμος όταν ψάχνει μια καφετέρια ή εστιατόριο στο κινητό, ψάχνει για κάτι που να είναι κοντά στον τόπο διαμονής ή εργασίας του. Με το Geo-targeting, μπορείτε να στοχεύσετε όσους βρίσκονται σε κοντινή ακτίνα από την επιχείρησή σας. Εσείς επιλέγετε πόσο μεγάλη θέλετε να είναι η ακτίνα ή μπορείτε να ορίσετε την πόλη ή το νομό που θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Όσο πιο στοχευμένοι είστε, τόσο λιγότερο θα πληρώνετε για clicks από χρήστες που μένουν πολύ μακριά για να έρθουν.6 συμβουλές Online marketing για τη σύγχρονη καφεστίαση

 

#4. Μπείτε στο κλίμα του Instagram

Με τη ραγδαία άνοδο του Instagram τα τελευταία δύο χρόνια, καμία επιχείρηση δεν έχει την πολυτέλεια να αγνοεί την ύπαρξή του.

Πάρτε φωτογραφίες από τον εσωτερικό χώρο, την είσοδο του καταστήματος, ενδιαφέρουσες διακοσμήσεις, happenings, κλπ. Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα hashtags. Είτε επιλέξετε ένα διαχρονικά δημοφιλές hashtag, όπως το #ThrowbackThursday, είτε ξεκινήσετε κάποιο δικό σας, τα hashtags είναι ο καλύτερος τρόπος να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.

 

#5. Αναπτύξτε την ταυτότητα του καταστήματός σας

Η καφετέριά σας προσελκύει περισσότερους φοιτητές; Είναι το εστιατόριό σας κοντά σε χώρους εργασίας; Έχετε περισσότερη δουλειά το μεσημέρι; Όταν ξέρετε ποιο είναι οι βασικοί πελάτες σας, θα ξέρετε και πώς να χτίσετε το brand identity του καταστήματός σας. Μάθετε τη γλώσσα τους, τις συνήθειές τους, τις αξίες τους και ενσωματώστε τις στην online επικοινωνία σας.

 

#6. Χρησιμοποιήστε Mobile Ads

Το 2017 προβλέπεται ότι θα είναι η χρονιά όπου πάνω από τα μισά click στην Google θα είναι από χρήστες κινητής τηλεφωνίας. Το καλό με τα AdWords είναι ότι προσφέρουν πληθώρα επιλογών και παραμέτρων για να στοχεύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, μπορείτε να αυξήσετε τα bids σας την ώρα του μεσημεριανού για να εμφανιστείτε πιο συχνά την ώρα που το κοινό σας κάνει αναζήτηση. Αυτό σημαίνει ότι το δικό σας κατάστημα θα εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις όταν γίνονται σχετικές αναζητήσεις που εσείς θα έχετε επιλέξει (π.χ. “pizza χαλάνδρι»).

Με τους παραπάνω τρόπους θα αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να κάνετε πιο γνωστή την επιχείρησή σας. Και σε περίπτωση που χρειάζεστε την βοήθεια της ομάδας μας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε.

 

Σχετικά Άρθρα

Για τον Συγγραφέα

Ο Michael Hill έχει δουλέψει στις μεγαλύτερες διαφημιστικές εταιρίες της Ελλάδας και της Κύπρου ως κειμενογράφος, παραγωγός και δημιουργικός διευθυντής. Έχει πτυχία στη Σύγχρονη Δυτικοευρωπαϊκή Ιστορία και στη Δημοσιογραφία και Μαζική Επικοινωνία από το University of Minnesota, το πολιτειακό πανεπιστήμιο της γεννέτειράς του. Εδώ κι ένα χρόνο εργάζεται στην Panadvert, διαφημιστική εταιρία που ειδικεύεται στις υπηρεσίες της Google, στα social media και στην εταιρική επικοινωνία.