Γιατί χρειάζεται εταιρικό site η επιχείρησή σου

By Γιώργος Παλαιός | Επιχειρηματική Πρωτοπορία

Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα της PayChex, το 28% των μικρών επιχειρήσεων ακόμη και σήμερα δεν έχει site και το 42% θεωρεί πως η παρουσία στο Internet δεν έχει κάτι να του προσφέρει. Η έρευνα διεξήχθη στις ΗΠΑ και από την εμπειρία μας στην Purpose από την ελληνική αγορά είμαστε βέβαιοι πως αυτά τα ποσοστά είναι πολύ μεγαλύτερα.

Γιατί όμως χρειάζεσαι εταιρικό site;

Ας σκεφτούμε πως λειτουργούν πια οι υποψήφιοι πελάτες στο internet:

  • παίρνουν πληροφορίες για προϊόντα και υπηρεσίες
  • κάνουν συγκρίσεις μεταξύ ομοειδών προϊόντων
  • ψάχνουν για επιχειρήσεις που προσφέρουν αυτό που αναζητούν
  • αξιολογούν την αξιοπιστία της επιχείρησης
  • μαθαίνουν τα ωράρια λειτουργίας και την διεύθυνση

Και αυτά ισχύουν για κάθε είδους επιχείρηση. Άρα με ότι και αν ασχολείται η επιχείρησή σου, οι εν δυνάμει πελάτες της είναι βέβαιο πως πριν από όλα τα άλλα θα στραφούν στο ίντερνετ για πληροφορίες. Αν δεν έχεις εταιρικό website που συντηρείς, θα χάσεις πολλές δυνητικές πωλήσεις.

Φυσικά το εταιρικό site δεν έχει μόνο να κάνει με την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά είναι και ένας τρόπος να προσφέρεις αξία στους πιθανούς πελάτες σου.

Επιπλέον, τώρα πια το να χτίσεις ένα καλό εταιρικό site ή ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πιο εύκολο από ποτέ. Δεν χρειάζεται να ξέρεις προγραμματισμό ή σχεδίαση, ούτε καν μάρκετινγκ και να παιδεύεσαι με τα κείμενα. Υπάρχουν υπηρεσίες που αναλαμβάνουν τα πάντα, από την αρχή μέχρι το τέλος. Και αν αναρωτιέσαι ακόμα, πως ένα εταιρικό site θα σε βοηθήσει, ιδού οι πέντε πιο σημαντικοί λόγοι:

#1. Οι πελάτες σου αναμένουν ότι θα έχεις

Και αν έπρεπε να έχουμε μόνο έναν λόγο, αυτός και μόνο θα αρκούσε. Όλοι πια οι καταναλωτές προσδοκούν η εταιρία με την οποία συναλλάσσονται να έχει περιεχόμενο online και κάποιου είδους ψηφιακή παρουσία. Και περισσότεροι από τους μισούς στρέφονται απευθείας στο site της επιχείρησης για πληροφορίες κάθε είδους.

Αν δεν έχεις εταιρικό site, οι σημερινοί ψηφιακά εξοικειωμένοι και ανυπόμονοι πελάτες μάλλον θα στραφούν αλλού.

#2. Σου προσθέτει αξιοπιστία

Κάτι άλλο που χάνεις αν δεν έχεις ένα ωραίο, συγκροτημένο και μοντέρνο site είναι η αξιοπιστία και η αντιληπτή αξία της επιχείρησής σου. Αν για παράδειγμα ένας υποψήφιος πελάτης θέλει να μάθει περισσότερα για την επιχείρησή σου, το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα είναι να την αναζητήσει στο internet. Αν δεν έχεις site λοιπόν, αμέσως δημιουργείται κακή εικόνα.

#3. Έχεις συνεχή και μόνιμη παρουσία

Κανείς δεν θέλει να δουλεύει αργά το βράδυ, αλλά υπάρχει πολύς κόσμος που θέλει να κάνει τις αγορές του τότε. Αν έχεις και ηλεκτρονικό κατάστημα, θα μπορείς να πουλάς προϊόντα συνεχώς, όλες τις ώρες και σε όλη την Ελλάδα, χωρίς γεωγραφικούς και χρονικούς περιορισμούς.

Συνδυάζοντας το site σου με εργαλεία μάρκετινγκ (όπως newsletter, οικονομικές διαφημίσεις στα social media κλπ) επιπλέον μπορείς να προσεγγίσεις πολλούς νέους πελάτες.

#4. Θα εμφανίζεσαι στην Google και σε άλλες μηχανές αναζήτησης

Το 81% των καταναλωτών κάνει ηλεκτρονικές αναζητήσεις πριν αποφασίσει κάποια αγορά. Αν δεν έχεις κάποιο site, οι πιθανότητες να εμφανιστεί η επιχείρησή σου στα αποτελέσματα του google είναι σχεδόν μηδενικές. Αλλά αν έχεις site και το βελτιστοποιήσεις για τις μηχανές αναζήτησης (SEO – search engine optimization), θα αυξήσεις τις πιθανότητές σου να σε προβάλλει ψηλά η google και να αποκτήσεις μεγαλύτερη παρουσία για τους πελάτες σου.

#5. Μπορείς να προβάλλεις αναλυτικά τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου

Όχι μόνο θα μπορείς να παρουσιάσεις αυτά που μπορείς να προσφέρεις στον πελάτη με λεπτομέρειες και ωραίες εικόνες, αλλά να παράσχεις και αναλυτικούς καταλόγους (pdf) ή βοηθητικά βίντεο, για να δώσεις στον διστακτικό πελάτη την ώθηση για να αγοράσει.

Αν θες να φτιάξεις το site σου με τους πιο σύγχρονους τρόπους που εγγυώνται καλή παρουσία και αυξημένη επισκεψιμότητα, επικοινώνησε μαζί μας.

 

Σχετικά Άρθρα

Για τον Συγγραφέα

Ο Γιώργος Παλαιός, οικονομολόγος και κάτοχος MBA από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, έχει μακρά προϋπηρεσία σε μία από τις μεγαλύτερες Τράπεζες στην Ελλάδα. Πιστεύει πολύ στον ανθρώπινο παράγοντα και θεωρεί ότι το μεγαλύτερο asset κάθε επιχείρησης είναι οι άνθρωποί της και ο τρόπος που αυτοί εμπλέκονται και συνεργάζονται. Με ισχυρό Business προφίλ και μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία στα Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησης, έχει εργαστεί για την ανάπτυξη της πλατφόρμας internet banking μεγάλης ελληνικής τράπεζας, τόσο από εμπορική όσο και από τεχνική πλευρά. Έχει διατελέσει IT Consultant σε εταιρία συμβούλων πληροφορικής και είναι πιστοποιημένος ISO Internal Auditor. Γνωστός στο χώρο από την αρθρογραφία του σε μεγάλα περιοδικά πληροφορικής και management, ο Γιώργος συνδυάζει πάντα την αγάπη του για τις νέες τεχνολογίες, το management και τη στρατηγική. Στόχος του μέσα από το The Purpose είναι να προσφέρει απλόχερα τις γνώσεις που απέκτησε όλα αυτά τα χρόνια. Με όρεξη, υπομονή και διαρκή αναζήτηση νέων μεθόδων προσωπικής και επαγγελματικής εξέλιξης, είναι πάντα έτοιμος να μοιραστεί τις σκέψεις του με ανθρώπους που είναι έτοιμοι να κάνουν το επόμενο βήμα.