Σύμφωνα με μία πρόσφατη έρευνα της PayChex, το 28% των μικρών επιχειρήσεων ακόμη και σήμερα δεν έχει site και το 42% θεωρεί πως η παρουσία στο Internet δεν έχει κάτι να του προσφέρει. Η έρευνα διεξήχθη στις ΗΠΑ και από την εμπειρία μας στην Purpose από την ελληνική αγορά είμαστε βέβαιοι πως αυτά τα ποσοστά είναι πολύ μεγαλύτερα.
Ας σκεφτούμε πως λειτουργούν πια οι υποψήφιοι πελάτες στο internet:
Και αυτά ισχύουν για κάθε είδους επιχείρηση. Άρα με ότι και αν ασχολείται η επιχείρησή σου, οι εν δυνάμει πελάτες της είναι βέβαιο πως πριν από όλα τα άλλα θα στραφούν στο ίντερνετ για πληροφορίες. Αν δεν έχεις εταιρικό website που συντηρείς, θα χάσεις πολλές δυνητικές πωλήσεις.
Φυσικά το εταιρικό site δεν έχει μόνο να κάνει με την πώληση προϊόντων και υπηρεσιών, αλλά είναι και ένας τρόπος να προσφέρεις αξία στους πιθανούς πελάτες σου.
Επιπλέον, τώρα πια το να χτίσεις ένα καλό εταιρικό site ή ηλεκτρονικό κατάστημα είναι πιο εύκολο από ποτέ. Δεν χρειάζεται να ξέρεις προγραμματισμό ή σχεδίαση, ούτε καν μάρκετινγκ και να παιδεύεσαι με τα κείμενα. Υπάρχουν υπηρεσίες που αναλαμβάνουν τα πάντα, από την αρχή μέχρι το τέλος. Και αν αναρωτιέσαι ακόμα, πως ένα εταιρικό site θα σε βοηθήσει, ιδού οι πέντε πιο σημαντικοί λόγοι:
Και αν έπρεπε να έχουμε μόνο έναν λόγο, αυτός και μόνο θα αρκούσε. Όλοι πια οι καταναλωτές προσδοκούν η εταιρία με την οποία συναλλάσσονται να έχει περιεχόμενο online και κάποιου είδους ψηφιακή παρουσία. Και περισσότεροι από τους μισούς στρέφονται απευθείας στο site της επιχείρησης για πληροφορίες κάθε είδους.
Αν δεν έχεις εταιρικό site, οι σημερινοί ψηφιακά εξοικειωμένοι και ανυπόμονοι πελάτες μάλλον θα στραφούν αλλού.
Κάτι άλλο που χάνεις αν δεν έχεις ένα ωραίο, συγκροτημένο και μοντέρνο site είναι η αξιοπιστία και η αντιληπτή αξία της επιχείρησής σου. Αν για παράδειγμα ένας υποψήφιος πελάτης θέλει να μάθει περισσότερα για την επιχείρησή σου, το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα είναι να την αναζητήσει στο internet. Αν δεν έχεις site λοιπόν, αμέσως δημιουργείται κακή εικόνα.
Κανείς δεν θέλει να δουλεύει αργά το βράδυ, αλλά υπάρχει πολύς κόσμος που θέλει να κάνει τις αγορές του τότε. Αν έχεις και ηλεκτρονικό κατάστημα, θα μπορείς να πουλάς προϊόντα συνεχώς, όλες τις ώρες και σε όλη την Ελλάδα, χωρίς γεωγραφικούς και χρονικούς περιορισμούς.
Συνδυάζοντας το site σου με εργαλεία μάρκετινγκ (όπως newsletter, οικονομικές διαφημίσεις στα social media κλπ) επιπλέον μπορείς να προσεγγίσεις πολλούς νέους πελάτες.
Το 81% των καταναλωτών κάνει ηλεκτρονικές αναζητήσεις πριν αποφασίσει κάποια αγορά. Αν δεν έχεις κάποιο site, οι πιθανότητες να εμφανιστεί η επιχείρησή σου στα αποτελέσματα του google είναι σχεδόν μηδενικές. Αλλά αν έχεις site και το βελτιστοποιήσεις για τις μηχανές αναζήτησης (SEO – search engine optimization), θα αυξήσεις τις πιθανότητές σου να σε προβάλλει ψηλά η google και να αποκτήσεις μεγαλύτερη παρουσία για τους πελάτες σου.
Όχι μόνο θα μπορείς να παρουσιάσεις αυτά που μπορείς να προσφέρεις στον πελάτη με λεπτομέρειες και ωραίες εικόνες, αλλά να παράσχεις και αναλυτικούς καταλόγους (pdf) ή βοηθητικά βίντεο, για να δώσεις στον διστακτικό πελάτη την ώθηση για να αγοράσει.
Αν θες να φτιάξεις το site σου με τους πιο σύγχρονους τρόπους που εγγυώνται καλή παρουσία και αυξημένη επισκεψιμότητα, επικοινώνησε μαζί μας.
Πώς να Απλοποιήσεις την Εργασιακή Ζωή σου
Θες να Εντυπωσιάσεις στη Δουλειά σου; Τρόποι για να το πετύχεις
Αυτές πρέπει να είναι οι σημαντικότερες Προτεραιότητες στη ζωή σου
Δεν σου Αρέσει η Δουλειά σου; Πως θα το Καταλάβεις
Διαφωνείς με το Αφεντικό σου: Πώς να το κάνεις χωρίς να χάσεις τη δουλειά σου
Τι πρέπει να Αποφύγεις όταν ξεκινήσεις τη Νέα σου Δουλειά