Ο ανταγωνισμός στο χώρο της καφεστίασης είναι πολύ μεγάλος.
Το να ξεχωρίσει κανείς σε αυτή την αγορά αποτελεί μεγάλη πρόκληση και συνήθως απαιτεί μεγάλες επενδύσεις σε διαφήμιση και διακόσμηση. Αν γνωρίζετε όμως τα μυστικά του on-line promotion, πολλά από τα έξοδά σας μπορούν να μειωθούν. Παρακάτω θα βρείτε μερικές συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να χτίσετε την on-line παρουσία του καταστήματός σας.
Όσοι ασχολείστε ενεργά με το Instagram θα έχετε παρατηρήσει ότι το φαγητό είναι απ’ τα αγαπημένα θέματα των χρηστών. Το “#foodporn” για παράδειγμα έχει πάνω από 100 εκατομμύρια αναρτήσεις. Μια καλοτραβηγμένη φωτογραφία ενός πιάτου λοιπόν θα μπορούσε να ήταν η καλύτερη διαφήμιση για το εστιατόριο και το μενού σας.
Μη βιαστείτε όμως να πάρετε φωτογραφίες με το κινητό σας. Η φωτογράφιση φαγητών είναι σχεδόν μια επιστήμη από μόνη της, με απαιτήσεις σε τεχνικό εξοπλισμό, εξειδικευμένες γνώσεις και κατάλληλο φωτισμό. Καλύτερα να προσλάβετε επαγγελματία φωτογράφο για φωτογραφίες που θα κάνουν πραγματικά εντύπωση.
Το Google+ μπορεί να μην «έπιασε» τόσο ως social media, παραμένει όμως άκρως απαραίτητο για καφετέριες και εστιατόρια. Ο λόγος είναι ότι η Google αντλεί πληροφορίες από το Google+ και τις προβάλλει στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων σε κάθε αναζήτηση.
Το πιο σημαντικό είναι να σιγουρευτείτε ότι οι βασικές πληροφορίες είναι σωστές (διεύθυνση, τηλέφωνο, φωτογραφία, όνομα).
Πολλές επιχειρήσεις δεν δίνουν τη δέουσα σημασία στο Google+ με συνέπεια να μην εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζητήσεων. Μην κάνετε το ίδιο λάθος.Από εκεί και πέρα, ότι άλλο ανεβάζετε στο Google+ είναι μπόνους γιατί βελτιώνει τη θέση σας στις αναζητήσεις.
Ο περισσότερος κόσμος όταν ψάχνει μια καφετέρια ή εστιατόριο στο κινητό, ψάχνει για κάτι που να είναι κοντά στον τόπο διαμονής ή εργασίας του. Με το Geo-targeting, μπορείτε να στοχεύσετε όσους βρίσκονται σε κοντινή ακτίνα από την επιχείρησή σας. Εσείς επιλέγετε πόσο μεγάλη θέλετε να είναι η ακτίνα ή μπορείτε να ορίσετε την πόλη ή το νομό που θέλετε να εμφανίζεται η διαφήμισή σας. Όσο πιο στοχευμένοι είστε, τόσο λιγότερο θα πληρώνετε για clicks από χρήστες που μένουν πολύ μακριά για να έρθουν.
Με τη ραγδαία άνοδο του Instagram τα τελευταία δύο χρόνια, καμία επιχείρηση δεν έχει την πολυτέλεια να αγνοεί την ύπαρξή του.
Πάρτε φωτογραφίες από τον εσωτερικό χώρο, την είσοδο του καταστήματος, ενδιαφέρουσες διακοσμήσεις, happenings, κλπ. Μην ξεχνάτε να χρησιμοποιείτε τα κατάλληλα hashtags. Είτε επιλέξετε ένα διαχρονικά δημοφιλές hashtag, όπως το #ThrowbackThursday, είτε ξεκινήσετε κάποιο δικό σας, τα hashtags είναι ο καλύτερος τρόπος να αλληλεπιδράσετε με το κοινό σας.
Η καφετέριά σας προσελκύει περισσότερους φοιτητές; Είναι το εστιατόριό σας κοντά σε χώρους εργασίας; Έχετε περισσότερη δουλειά το μεσημέρι; Όταν ξέρετε ποιο είναι οι βασικοί πελάτες σας, θα ξέρετε και πώς να χτίσετε το brand identity του καταστήματός σας. Μάθετε τη γλώσσα τους, τις συνήθειές τους, τις αξίες τους και ενσωματώστε τις στην online επικοινωνία σας.
Το 2017 προβλέπεται ότι θα είναι η χρονιά όπου πάνω από τα μισά click στην Google θα είναι από χρήστες κινητής τηλεφωνίας. Το καλό με τα AdWords είναι ότι προσφέρουν πληθώρα επιλογών και παραμέτρων για να στοχεύσετε το κοινό που σας ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, μπορείτε να αυξήσετε τα bids σας την ώρα του μεσημεριανού για να εμφανιστείτε πιο συχνά την ώρα που το κοινό σας κάνει αναζήτηση. Αυτό σημαίνει ότι το δικό σας κατάστημα θα εμφανίζεται στις πρώτες θέσεις όταν γίνονται σχετικές αναζητήσεις που εσείς θα έχετε επιλέξει (π.χ. “pizza χαλάνδρι»).
Με τους παραπάνω τρόπους θα αξιοποιήσετε πλήρως τις δυνατότητες της τεχνολογίας για να κάνετε πιο γνωστή την επιχείρησή σας. Και σε περίπτωση που χρειάζεστε την βοήθεια της ομάδας μας, μπορούμε να σας βοηθήσουμε.
Θες να Εντυπωσιάσεις στη Δουλειά σου; Τρόποι για να το πετύχεις
Κάνε Ανάλυση Ανταγωνισμού (SWOT) για να Εξελίξεις την Επιχείρησή σου
Φόβος για το Άγνωστο: 6 Τρόποι να τον Ξεπεράσεις
Αποτυχία στη Δουλειά; Να γιατί είναι Σημαντική
Ανεργία: 6 Συμβουλές για να τη Διαχειριστείς
6 Τρόποι να φροντίσεις την Επαγγελματική Εξέλιξη σου (ακόμα κι αν ο εργοδότης δεν ενδιαφέρεται για σένα)