Ο χρόνος μας πιέζει όλους, αλλά ειδικά στο επιχειρηματικό τοπίο ακόμα πιο πολύ. Τώρα πια οι συνθήκες αλλάζουν από λεπτό σε λεπτό και χρειάζεται συνεχής εγρήγορση.
Ο ανταγωνισμός που επικρατεί στις αγορές είναι ακόμα πιο σκληρός και πιέζει τις επιχειρήσεις για ολοένα και συντομότερους χρόνους:
Ως αποτέλεσμα, οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εστιάζουν τις προσπάθειές τους, στη βελτίωση των τριών αυτών διαστάσεων του χρόνου σε όλες τις δραστηριότητές τους. Απαιτείται, δηλαδή, για όλες τις κύριες δραστηριότητες της επιχείρησης να τεθούν ως στόχοι χρονικοί περιορισμοί.
Η βελτίωση π.χ. στους χρόνους απόκρισης των πελατών μπορεί να απαιτεί απλοποίηση και συντόμευση των διαδικασιών και, σχεδόν πάντα, απαιτεί βελτίωση της ποιότητας. Η χαμηλή ποιότητα, που απαιτεί επιθεώρηση, δοκιμές, διορθώσεις κ.λπ., αποτελεί κύρια αιτία σπατάλης χρόνου. Η εξάλειψη των αιτιών της χαμηλής ποιότητας μπορεί, κατά συνέπεια, να συντομεύσει τους χρόνους των διαδικασιών εντυπωσιακά. Οι προσεγγίσεις της έγκαιρης διαχείρισης αντιμετωπίζουν ταυτόχρονα τα ζητήματα του χρόνου και της ποιότητας, καθώς ο χρόνος και η ποιότητα είναι άρρηκτα συνδεδεμένοι.
Μερικές ιδέες για τη συντόμευση των επιχειρησιακών χρόνων αποτελούν:
Το παλιό ρητό «ο χρόνος είναι χρήμα» είναι περισσότερο επίκαιρο παρά ποτέ. Μεγαλύτερη διάρκεια στους χρόνους των διαδικασιών συνεπάγεται υψηλότερες δαπάνες για ανθρώπινους και φυσικούς πόρους και υψηλότερο κόστος για χαμένες ευκαιρίες.
Στην πραγματικότητα, ο χρόνος μπορεί να αποτελεί τον πιο δυσεύρετο πόρο. Οι επιχειρήσεις μπορεί να έχουν πάντα καλές ιδέες για να βγάλουν χρήματα, αλλά η αύξηση της δυναμικότητας και των ικανοτήτων χωρίς τη βελτίωση των διαδικασιών και της ποιότητας διαιωνίζουν την αναποτελεσματικότητα που μειώνει την ανταγωνιστικότητα. Ενδιαφέρουσες εναλλακτικές μπορεί να αγνοούνται γιατί δεν επαρκεί ο χρόνος να αξιολογηθούν οι ευκαιρίες.
Φυσικά, πέραν από την επιχείρηση ως οντότητα, σωστές τακτικές διαχείρισης χρόνου πρέπει να υιοθετούν και οι εργαζόμενοι και τα στελέχη της. Περισσότερες πληροφορίες για αυτό όμως, μπορείς να βρεις εδώ.
Όταν οι Περιορισμοί της επιχείρησης υπαγορεύουν τις επιχειρηματικές της αποφάσεις
Λειτουργική Μόχλευση: Πόσο δεσμευτικές πρέπει να είναι οι επιχειρηματικές αποφάσεις που λαμβάνω;
Φύρα: το σαράκι που τρώει τις επιχειρήσεις
Έγκαιρη Διαχείριση: Πώς μπορεί να μεταμορφώσει την επιχείρησή μου
Υποστηρικτικά Τμήματα: Μήπως έχω ένα μικρό Δημόσιο μέσα στην επιχείρησή μου;
Outsourcing: Πρέπει τελικά μια επιχείρηση να τα κάνει όλα μόνη της;