Πως να τα Πηγαίνεις Καλά με τους Συναδέλφους σου - Purpose Συμβουλευτική

Πως να τα Πηγαίνεις Καλά με τους Συναδέλφους σου

By The Purpose | Επαγγελματική Εξέλιξη

Το πιο πιθανό είναι να περνάς το μεγαλύτερο μέρος της καθημερινότητάς σου με τους συναδέλφους σου. Όπως καταλαβαίνεις, είναι απαραίτητο να συνεργάζεσαι αρμονικά και να τα πηγαίνεις καλά μαζί τους για να καταφέρετε να συνυπάρχετε αρμονικά τόσες ώρες στον ίδιο χώρο.

Θα έχεις καλούς συναδέλφους αλλά θα έχεις και κακούς. Με όλους όμως πρέπει να επικοινωνείς σωστά ώστε να μπορείτε να συνεργάζεστε αλλά και να περνάνε οι ώρες στο γραφείο χωρίς προβλήματα.

Πως όμως θα τα πηγαίνεις καλά με τους συναδέλφους σου, ακόμα και με εκείνους που δε συμπαθείς;

#1 Πρέπει να τους σέβεσαι

Δε χρειάζεται να τα πηγαίνεις καλά μαζί τους, αλλά πρέπει να τους σέβεσαι. Για να το κάνεις αυτό θα πρέπει να αποφύγεις συζητήσεις ή πράξεις που τους μειώνουν. Μην τρως το φαγητό τους, μην αφήνεις τα σκουπίδια σου να τα μαζέψουν εκείνοι, μην πηγαίνεις άρρωστος στη δουλειά, μην παίρνεις τα εύσημα για δουλειά που έκαναν αυτοί.

Όταν μιλάς στο τηλέφωνο προσπάθησε να μη μιλάς δυνατά για να μην τους αποσπάς από τη δουλειά τους και όταν θέλεις να κάνεις ένα προσωπικό τηλεφώνημα, καλό είναι να βγαίνεις έξω.

Να είσαι ευγενικός μαζί τους, να λες «ευχαριστώ» και «παρακαλώ» και μην τους ενοχλείς χωρίς λόγο.

Αν κάποιος συνάδελφος σού πει ότι τον ενοχλεί όταν κάνεις αυτό, προσπάθησε να το περιορίσεις. Οι καλοί τρόποι είναι απαραίτητοι όταν βρισκόμαστε με άλλους ανθρώπους.

#2 Μην αναφέρεις άβολα θέματα

Μπορεί με κάποιους να νιώθεις άνετα, κάτι που είναι καλό, αλλά καλό θα είναι να αποφύγεις θέματα που μπορεί να προκαλέσουν αμηχανία ή ακόμα και τσακωμό.

Συζητήσεις για πολιτική, θρησκεία, προσφυγικό ή την ερωτική σας ζωή, καλύτερα να τις αποφύγεις. Αυτά μπορείς να τα συζητήσεις με τους φίλους και την οικογένειά σου. 6 Θέματα που πρέπει να Αποφύγεις να Συζητήσεις στη Δουλειά πηγαίνεις καλά

#3 Κάνε ό,τι καλύτερο μπορείς και με όσους δεν τα πηγαίνεις καλά

Το ρητό που λέει «μπορείς να διαλέξεις τους φίλους σου αλλά όχι την οικογένειά σου» πρέπει να προσαρμοστεί ώστε να περιλαμβάνει και τους συναδέλφους. Δυστυχώς δεν μπορούμε να τους διαλέξουμε και σίγουρα θα χρειαστεί να συνεργαστούμε με κάποιον που δε συμπαθούμε ή δε μας συμπαθεί και μας κάνει τη ζωή στη δουλειά δύσκολη.

Όσο όμως και αν δε θέλεις να τον βλέπεις, πρέπει να μάθεις να τα πηγαίνεις καλά μαζί του όσον αφορά τη δουλειά. Πρέπει να έχετε μια άψογη συνεργασία και να κάνετε σωστά τη δουλειά σας. Από εκεί και πέρα δε χρειάζεται να έχεις σχέσεις μαζί του πέρα από τα τυπικά.

#4 Μη συμμετέχεις σε κουτσομπολιά για να τα πηγαίνεις καλά με όλους

Μη διαδίδεις κουτσομπολιά και μη συμμετέχεις σε συζητήσεις άλλων. Ό,τι και αν έχει γίνει, ό,τι και αν είδες ή άκουσες, δεν είναι δουλειά σου να το μεταφέρεις. Είστε εκεί για να δουλεύετε και όχι για να σχολιάζετε ο ένας τον άλλο.

Όσο δελεαστικό και αν σου ακούγεται να πεις κάτι για κάποιον που σου σπάει τα νεύρα, μην το κάνεις. Κάνε τη δουλειά σου και άσε τους άλλους να σχολιάζουν αν θέλουν.

Θες να ανεβάσεις τις μετοχές σου στο γραφείο και να έχεις το σεβασμό των άλλων; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.

#5 Λύστε μεταξύ σας τα προβλήματά σας

Επικοινώνησε απευθείας με το άτομο που έχεις πρόβλημα. Είναι η πιο σημαντική συμβουλή αν θες να βελτιώσεις τη σχέση σου με κάποιον. Είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην μπορείς να συνεργαστείς με κάποιον αλλά πρέπει να βρεις τρόπο να το κάνεις.

Το καλύτερο που μπορείς να κάνεις είναι να μιλήσεις με το άτομο που δεν τα πηγαίνεις καλά και έχετε πρόβλημα συνεργασίας ή δε συμπαθείτε ο ένας τον άλλο. Συζητήστε για ποιο λόγο συμβαίνει αυτό που συμβαίνει και αν μπορείτε να το λύσετε ή να το αφήσετε στην άκρη ώστε να μην επηρεάζει τη δουλειά σας.

Μπορεί να είναι απλά μια παρεξήγηση και μέσα από την κουβέντα σας να λυθεί. Αν πάλι καταλάβεις πως ο συνάδελφος έχει πρόβλημα μαζί σου και το μόνο που θέλει είναι να σου δημιουργεί θέμα στη δουλειά, μίλα στον ανώτερό σας.

Πες του πως προσπάθησες να το συζητήσεις μαζί του αλλά δε φαίνεται να καταλαβαίνει. Από τη στιγμή που δημιουργεί πρόβλημα στη δουλειά σου και δε φαίνεται διατεθειμένος να το σταματήσει, πρέπει να ασχοληθεί μαζί του κάποιος ανώτερος.

Η καλή συνεργασία μεταξύ συναδέλφων είναι απαραίτητη στον εργασιακό χώρο. Μπορεί να μην είναι εύκολο να συνεργάζεσαι καλά με όλους αλλά πρέπει να κάνεις ό,τι καλύτερο μπορείς. Ακολούθα τις παραπάνω συμβουλές και θα δεις πως θα γίνει πιο εύκολη η επικοινωνία στο γραφείο και θα τα πηγαίνεις καλά με όλους.

Θέλω να δώσω ώθηση στην καριέρα μου!