Εδώ θα βρεις τέσσερις κύριες στρατηγικές για το πως να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.
Παράλληλα, υπάρχουν κυριολεκτικά δεκάδες άλλες διαφορετικές τεχνικές ώστε να τις χρησιμοποιήσεις και να τις εφαρμόσεις στην επιχείρησή σου.
Ουσιαστικά υπάρχουν 4 γενικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν μια εταιρία να αναπτυχθεί. Με αυτές, μπορείς να πετύχεις περισσότερους πελάτες και αγοραστές, να τους κάνεις να αγοράζουν πιο συχνά από εσένα, και γενικότερα να επενδύουν περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή, ενώ μπορείς ακόμα να τους κρατήσεις περισσότερο.
Οι στρατηγικές είναι σημαντικές γιατί μας δίνουν κάτι χειροπιαστό. Είναι ανθεκτικές.
Αντιθέτως, οι τεχνικές είναι περισσότερο «φευγαλέες». Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι λιγότερο σημαντικές.
Ενώ οι στρατηγικές μας λένε ΤΙ να κάνουμε, οι τεχνικές απ’ την άλλη μας λένε ΠΩΣ να το κάνουμε.
Έχοντας όλα αυτά υπόψιν, έχω συγκεντρώσει μια λίστα με 32 συνολικά τεχνικές για το πως να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, οι οποίες κατανέμονται κατάλληλα στις 4 στρατηγικές που θα βρεις στη συνέχεια.
Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να μεταβείς στη στρατηγική που θέλεις να εφαρμόσεις για την επιχείρησή σου και να εστιάσεις μόνο σε αυτές τις τεχνικές.
Όταν θες να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, αυτή είναι μακράν η πιο κοινή προσέγγιση: να αποκτήσεις περισσότερους πελάτες και αγοραστές. Και ενώ αυτό είναι σίγουρα ένα πολύ σημαντικό βήμα, (ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις από εδώ εάν δεν έχεις βρει ακόμα πελάτες και αγοραστές), πρόκειται παράλληλα και για το πιο ακριβοθώρητο ώστε να αναπτύξεις μια επιχείρηση.
Και σε αυτό το κομμάτι είναι που πέφτει αρκετός κόπος.
Παρακάτω θα βρεις 9 τρόπους ώστε να αποκτήσεις λοιπόν περισσότερους πελάτες και αγοραστές:
Οι περισσότεροι επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επικεντρώνονται στη λήψη μιας πρώτης πώλησης, και στη συνέχεια παραμελούν να κυνηγήσουν και μια δεύτερη. Αυτό όμως είναι εξαιρετικά λυπηρό, καθώς με μια δεύτερη, τρίτη, τέταρτη κ.ο.κ. πώληση μπορείς να βγάλεις μεγαλύτερο κέρδος.
Δες λοιπόν 6 τρόπους ώστε οι πελάτες και οι αγοραστές να αγοράζουν από εσένα πολύ πιο συχνά:
Αυτός είναι μάλλον ο πιο απλός και εύκολος τρόπος για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Όμως, για κάποιο λόγο, πολλοί επιχειρηματίες αποφεύγουν αυτήν τη στρατηγική επειδή φοβούνται πώς θα αντιδράσουν οι πελάτες τους.
Κατά βάση, φοβούνται πως οι πελάτες τους δεν έχουν περισσότερα χρήματα να ξοδέψουν.
Να τι χρειάζεται να κάνεις εσύ: Ξεπέρασε αυτό το φόβο!
Εάν λοιπόν εφαρμόσεις αυτές τις τεχνικές που θα βρεις παρακάτω, τότε εύκολα θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου κατά 5% ή και περισσότερο μέσα στους επόμενους μήνες.
Πρόσεξε όμως και αυτό: μην αυξήσεις όπως-όπως τις τιμές σου. Σίγουρα οι υψηλές τιμές κάνουν καλό, αλλά επίσης βοηθούν στο να προστεθεί περισσότερη αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.
Με τους ακόλουθους 8 τρόπους θα καταφέρεις οι πελάτες και οι αγοραστές σου να ξοδεύουν σε εσένα περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή:
Αν και αυτή η τέταρτη στρατηγική συχνά παραλείπεται, να ξέρεις πως είναι αρκετά αποδοτική.
Αν καταφέρεις να κρατήσεις έναν πελάτη ή αγοραστή για κάνα δυο μήνες παραπάνω, ή ακόμα και για έναν ολόκληρο χρόνο, αυτό θα μπορούσε να σου αποφέρει πολλά περισσότερα κέρδη στην τσέπη σου και έτσι να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Και αυτό, ειδικά εάν τηρείς ένα διαρκές πρόγραμμα ή ένα καλοσχεδιασμένο προωθητικό πρόγραμμα/ διαφημιστικό ημερολόγιο.
Αυτοί οι 9 τρόποι θα εμβαθύνουν την αφοσίωση και θα κρατήσουν πελάτες και αγοραστές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κοντά σου:
Ορίστε λοιπόν: έχεις πλέον 32 τρόπους που θα βοηθήσουν να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.
Το μόνο που σου μένει να κάνεις πλέον είναι να διαλέξεις έναν ή δύο από αυτούς και να τους εφαρμόσεις πραγματικά. Καλή η μάθηση, αλλά η πράξη καλύτερη.
Bonus Στρατηγική: Πως να αναπτύξεις την επιχείρησή σου με φυσικό τρόπο
Εάν αυτή τη στιγμή δεν καταγράφεις τα βασικά νούμερα της επιχείρησής σου, τότε τρέξε να το κάνεις.
Και αυτό έχει να κάνει με κάτι που ονομάζεται Φαινόμενο Hawthorne. Δηλώνει ότι οτιδήποτε μπορεί να μετρηθεί, τείνει και να βελτιωθεί.
Έτσι, με την απλή μέτρηση σημαντικών αριθμών στην επιχείρησή σου, είναι πιθανό να παρατηρήσεις βελτίωση και ανάπτυξη αυτής.
Αν ταυτόχρονα εστιάσεις σε μερικές από τις βασικές στρατηγικές και τεχνικές που αναφέρονται παραπάνω, τότε θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου ακόμα πιο γρήγορα.
Meeting με τους Συνεργάτες: Οι ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις
Αποτελεσματική Ηγεσία: 3 Συμβουλές από τον Steve Jobs
5 Στρατηγικές για την Ανάκαμψη της Επιχείρησης σου
Οι Ερωτήσεις που πρέπει να κάνεις σε μια Συνέντευξη Εργασίας σε έναν Υποψήφιο Εργαζόμενο
Τύποι ηγεσίας: Ποιον να διαλέξεις
Πώς να πετύχεις καλές σχέσεις με τους εργαζόμενους σου