4 Στρατηγικές Για Να Αναπτύξεις Την Επιχείρησή Σου - Purpose Συμβουλευτική

4 Στρατηγικές Για Να Αναπτύξεις Την Επιχείρησή Σου

By The Purpose | Επιχειρηματική Πρωτοπορία

Εδώ θα βρεις τέσσερις κύριες στρατηγικές για το πως να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.

Παράλληλα, υπάρχουν κυριολεκτικά δεκάδες άλλες διαφορετικές τεχνικές ώστε να τις χρησιμοποιήσεις και να τις εφαρμόσεις στην επιχείρησή σου.

Ουσιαστικά υπάρχουν 4 γενικές στρατηγικές που μπορούν να βοηθήσουν μια εταιρία να αναπτυχθεί. Με αυτές, μπορείς να πετύχεις περισσότερους πελάτες και αγοραστές, να τους κάνεις να αγοράζουν πιο συχνά από εσένα, και γενικότερα να επενδύουν περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή, ενώ μπορείς ακόμα να τους κρατήσεις περισσότερο.

Οι στρατηγικές είναι σημαντικές γιατί μας δίνουν κάτι χειροπιαστό. Είναι ανθεκτικές.

Αντιθέτως, οι τεχνικές είναι περισσότερο «φευγαλέες». Αυτό όμως δε σημαίνει ότι είναι λιγότερο σημαντικές.

Ενώ οι στρατηγικές μας λένε ΤΙ να κάνουμε, οι τεχνικές απ’ την άλλη μας λένε ΠΩΣ να το κάνουμε.

Έχοντας όλα αυτά υπόψιν, έχω συγκεντρώσει μια λίστα με 32 συνολικά τεχνικές για το πως να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, οι οποίες κατανέμονται κατάλληλα στις 4 στρατηγικές που θα βρεις στη συνέχεια.

Με αυτόν τον τρόπο, μπορείς να μεταβείς στη στρατηγική που θέλεις να εφαρμόσεις για την επιχείρησή σου και να εστιάσεις μόνο σε αυτές τις τεχνικές.

Στρατηγική 1: Απόκτησε περισσότερους πελάτες και αγοραστές για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου

Όταν θες να αναπτύξεις την επιχείρησή σου, αυτή είναι μακράν η πιο κοινή προσέγγιση: να αποκτήσεις περισσότερους πελάτες και αγοραστές. Και ενώ αυτό είναι σίγουρα ένα πολύ σημαντικό βήμα, (ΠΡΕΠΕΙ να ξεκινήσεις από εδώ εάν δεν έχεις βρει ακόμα πελάτες και αγοραστές), πρόκειται παράλληλα και για το πιο ακριβοθώρητο ώστε να αναπτύξεις μια επιχείρηση.

Και σε αυτό το κομμάτι είναι που πέφτει αρκετός κόπος.

Παρακάτω θα βρεις 9 τρόπους ώστε να αποκτήσεις λοιπόν περισσότερους πελάτες και αγοραστές:

  • Αύξησε την κινητικότητα της ιστοσελίδας σου.
  • Βελτίωσε την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων και των διαφημιστικών φυλλαδίων.
  • Βρες νέα/καλύτερα μέρη για να διαφημιστείς (pay-per-click διαφημίσεις στο Google, στο Bing, στο Facebook· τα μέσα ενημέρωσης αγοράζουν ιστότοπους τους οποίους επισκέπτεται συχνά η αγορά-στόχος σας· διαφημιστικό ταχυδρομείο· διαφημίσεις σε εφημερίδες και περιοδικά· τηλεοπτικά σποτ· διαφημίσεις ezine· μέσα κοινωνικής δικτύωσης· κλπ).
  • Δημιούργησε ισχυρότερες προσφορές που θα απευθύνονται σε περισσότερα άτομα σχετικά με την αγορά-στόχο σου.
  • Επιστράτευσε τη βοήθεια των συνεργατών ώστε να προσεγγίσεις περισσότερους ανθρώπους.
  • Ζήτα συστάσεις.
  • Μείωσε όσες προοπτικές έχεις που θα απορρίψουν τις αρχικές προσφορές σου.
  • Επινόησε ακαταμάχητες εγγυήσεις έτσι ώστε οι πελάτες σου να έχουν από μικρό έως και κανένα κίνδυνο όταν αγοράζουν από εσένα.
  • Φιλοξένησε ένα δωρεάν τηλεσεμινάριο ή ένα διαδικτυακό σεμινάριο όπου θα μπορέσεις να αποδείξεις την εμπειρία σου και να πετύχεις μια πώληση.

Στρατηγική 2: Κάνε τους αγοραστές και τους πελάτες να επενδύουν σε σένα πιο συχνά

Οι περισσότεροι επιχειρηματίες και ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επικεντρώνονται στη λήψη μιας πρώτης πώλησης, και στη συνέχεια παραμελούν να κυνηγήσουν και μια δεύτερη. Αυτό όμως είναι εξαιρετικά λυπηρό, καθώς με μια δεύτερη, τρίτη, τέταρτη κ.ο.κ. πώληση μπορείς να βγάλεις μεγαλύτερο κέρδος.

Δες λοιπόν 6 τρόπους ώστε οι πελάτες και οι αγοραστές να αγοράζουν από εσένα πολύ πιο συχνά:

  • Δημιούργησε λίστες αλληλογραφίας πελατών. Μέσω αυτών, μπορείς να τους αποστέλλεις προσφορές αποκλειστικά για πελάτες σε εβδομαδιαία ή μηνιαία βάση.
  • Στείλε διαφημιστικά μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου από τη λίστα που διατηρείς σε τακτά χρονικά διαστήματα.
  • Μπορείς να τρέχεις προσφορές με περιορισμό στον χρόνο ή στην ποσότητα, ώστε αυτό να λειτουργήσει ως μοχλός πίεσης που θα κάνει τους πελάτες να δράσουν γρηγορότερα.
  • Σχεδίασε μια συστοιχία προϊόντων η οποία θα ωθεί αυτόματα τους πελάτες σου από τη μία αγορά στην άλλη.
  • Ξεκίνησε τη λειτουργία ενός μηνιαίου προγράμματος που θα χρεώνει αυτόματα τους πελάτες κάθε μήνα (π.χ. έντυπο ενημερωτικό δελτίο, συνδρομητικό σάιτ, κτλ).
  • Χρησιμοποίησε τα αυτοματοποιημένα μέιλ ώστε να παρουσιάζεις αυτόματα τις προοπτικές όλων των προϊόντων σου. 4 Αποδεδειγμένες Στρατηγικές Για Να Αναπτύξεις Την Επιχείρησή Σου

Στρατηγική 3: Δώσε στους πελάτες και στους αγοραστές τη δυνατότητα να δαπανούν περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή

Αυτός είναι μάλλον ο πιο απλός και εύκολος τρόπος για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Όμως, για κάποιο λόγο, πολλοί επιχειρηματίες αποφεύγουν αυτήν τη στρατηγική επειδή φοβούνται πώς θα αντιδράσουν οι πελάτες τους.

Κατά βάση, φοβούνται πως οι πελάτες τους δεν έχουν περισσότερα χρήματα να ξοδέψουν.

Να τι χρειάζεται να κάνεις εσύ: Ξεπέρασε αυτό το φόβο!

Εάν λοιπόν εφαρμόσεις αυτές τις τεχνικές που θα βρεις παρακάτω, τότε εύκολα θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου κατά 5% ή και περισσότερο μέσα στους επόμενους μήνες.

Πρόσεξε όμως και αυτό: μην αυξήσεις όπως-όπως τις τιμές σου. Σίγουρα οι υψηλές τιμές κάνουν καλό, αλλά επίσης βοηθούν στο να προστεθεί περισσότερη αξία σε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία.

Με τους ακόλουθους 8 τρόπους θα καταφέρεις οι πελάτες και οι αγοραστές σου να ξοδεύουν σε εσένα περισσότερα χρήματα ανά συναλλαγή:

  • Αύξησε τις συνδρομές και τις τιμές.
  • Πρόσθεσε περισσότερη αξία στα προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
  • Αφού κάποιος αγοράσει ένα προϊόν, μπορείς να πουλήσεις είτε ταυτόχρονα είτε πιο ακριβά ένα άλλο σχετικό προϊόν.
  • Μπορείς ακόμα να προσφέρεις προγράμματα πληρωμής για τα ακριβά προϊόντα και τις υπηρεσίες σου.
  • Μπορείς να προσφέρεις εκπτωτικές ετήσιες ή τριμηνιαίες επιλογές σε όλα τα προϊόντα σου που είναι μηνιαίας ακολουθίας. (Παράδειγμα: 30€ το μήνα ή 299€ το χρόνο.)
  • Χρέωσε ξεχωριστά τα έξοδα αποστολής.
  • Χρησιμοποίησε τις πωλήσεις μέσω τηλεφώνου ώστε να πετύχεις μεγάλες αγορές εισιτηρίων.
  • Λανσάρισε ένα προϊόν.
    Θέλεις να αναπτύξεις την επιχείρησή σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε.

Στρατηγική 4: Για να αναπτύξεις την επιχείρησή σου κράτα για μεγαλύτερο διάστημα τους πελάτες

Αν και αυτή η τέταρτη στρατηγική συχνά παραλείπεται, να ξέρεις πως είναι αρκετά αποδοτική.

Αν καταφέρεις να κρατήσεις έναν πελάτη ή αγοραστή για κάνα δυο μήνες παραπάνω, ή ακόμα και για έναν ολόκληρο χρόνο, αυτό θα μπορούσε να σου αποφέρει πολλά περισσότερα κέρδη στην τσέπη σου και έτσι να αναπτύξεις την επιχείρησή σου. Και αυτό, ειδικά εάν τηρείς ένα διαρκές πρόγραμμα ή ένα καλοσχεδιασμένο προωθητικό πρόγραμμα/ διαφημιστικό ημερολόγιο.

Αυτοί οι 9 τρόποι θα εμβαθύνουν την αφοσίωση και θα κρατήσουν πελάτες και αγοραστές για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα κοντά σου:

  • Στείλε έξτρα δώρα με τις νέες αγορές. (Σκέψου σοβαρά την πιθανότητα να στέλνεις διαφημιστικά είδη τα οποία φέρουν το όνομα της δικής σου επιχείρησης και έτσι να μείνεις ψηλά στις προτιμήσεις των πελατών σου.)
  • Δημιούργησε μια αλληλουχία επικοινωνίας, σχεδιασμένη να κάνει τους πελάτες και τους αγοραστές να χρησιμοποιούν πραγματικά το προϊόν ή την υπηρεσία που έχουν πληρώσει. (Αυτό βασίζεται στην «καταναλωτική θεωρία», η οποία υποστηρίζει πως υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να συνεχίσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν σου όσοι το αγοράζουν.)
  • Τηλεφώνησε τακτικά στους καλύτερους πελάτες και αγοραστές σου και ευχαρίστησέ τους για τη συνεργασία.
  • Μπορείς να στείλεις ακόμα και ευχετήριες κάρτες ή δώρα γενεθλίων ή Χριστουγέννων.
  • Ξεπέρασε τα όρια προσφέροντας μεγαλύτερη αξία σε ό,τι κάνεις απ’ ότι υποσχέθηκες αρχικά.
  • Ζήτησε περισσότερες συστάσεις από τους πελάτες και τους αγοραστές. (Αφού ένας πελάτης δηλώσει δημόσια την υποστήριξή του, τότε θα είναι αυτόματα και πιο πιστοί σε εσένα και την επιχείρησή σου.)
  • Δημιούργησε ένα πρόγραμμα επιβράβευσης με κίνητρα για να ενθαρρύνεις τη μακροβιότητα των πελατών. (Για παράδειγμα, επιπλέον δώρα ή δωρεάν αντικείμενα που προσφέρονται μετά από ένα συγκεκριμένο αριθμό αγορών.)
  • Δημοσίευση της ημερομηνίας κατά την οποία ένα άτομο εγγράφεται ή/και γίνεται πελάτης. (Παράδειγμα: Πελάτης μας από τον Απρίλιο του 1999.)
  • Δώσε στους πελάτες και στους αγοραστές σου δημόσια αναγνώριση στο ενημερωτικό σου δελτίο, στο μπλογκ ή στο ηλεκτρονικό περιοδικό.

Ορίστε λοιπόν: έχεις πλέον 32 τρόπους που θα βοηθήσουν να αναπτύξεις την επιχείρησή σου.

Το μόνο που σου μένει να κάνεις πλέον είναι να διαλέξεις έναν ή δύο από αυτούς και να τους εφαρμόσεις πραγματικά. Καλή η μάθηση, αλλά η πράξη καλύτερη.

Bonus Στρατηγική: Πως να αναπτύξεις την επιχείρησή σου με φυσικό τρόπο

Εάν αυτή τη στιγμή δεν καταγράφεις τα βασικά νούμερα της επιχείρησής σου, τότε τρέξε να το κάνεις.

Και αυτό έχει να κάνει με κάτι που ονομάζεται Φαινόμενο Hawthorne. Δηλώνει ότι οτιδήποτε μπορεί να μετρηθεί, τείνει και να βελτιωθεί.

Έτσι, με την απλή μέτρηση σημαντικών αριθμών στην επιχείρησή σου, είναι πιθανό να παρατηρήσεις βελτίωση και ανάπτυξη αυτής.

Αν ταυτόχρονα εστιάσεις σε μερικές από τις βασικές στρατηγικές και τεχνικές που αναφέρονται παραπάνω, τότε θα αναπτύξεις την επιχείρησή σου ακόμα πιο γρήγορα.

Θέλω να αναπτύξω την επιχείρηση μου!