Πώς να δημιουργήσεις Εμπιστοσύνη στη Δουλειά ως Manager - Purpose Συμβουλευτική

Πώς να δημιουργήσεις Εμπιστοσύνη στη Δουλειά ως Manager

By The Purpose | Επαγγελματική Εξέλιξη

Δεν μπορείς πάντα να ελέγχεις το επίπεδο εμπιστοσύνης σε ολόκληρο τον οργανισμό, αλλά μπορείς να ενεργείς με τρόπους που προάγουν την εμπιστοσύνη στη δουλειά και στο άμεσο εργασιακό σου περιβάλλον.

Αυτό το περιβάλλον μπορεί να περιλαμβάνει το τμήμα σας, την ομάδα εργασίας ή τους συναδέλφους σας.

Δημιουργώντας εμπιστοσύνη σε μια μικρότερη ομάδα ανθρώπων στην οποία έχεις τον έλεγχο, βοηθάς στη δημιουργία εμπιστοσύνης σε ολόκληρο τον οργανισμό. Οι managers που εμπιστεύονται τους συνεργάτες, τείνουν να δημιουργούν εμπιστοσύνη σε όλο τον οργανισμό. Αυτό με τη σειρά του προκαλεί εμπιστοσύνη στη δουλειά σε όλους.

Η έλλειψη και στη συνέχεια η δημιουργία εμπιστοσύνης από το μηδέν, μπορεί να σε βοηθήσει να δεις τι δεν λειτουργεί στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος που χαρακτηρίζεται από εμπιστοσύνη. Αλλά πριν κάνεις αυτό, ξεκίνα χτίζοντας την εμπιστοσύνη από την αρχή με κάθε νέο υπάλληλο.

Χρησιμοποίησε αυτές τις συμβουλές για να σε βοηθήσουν να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στη δουλειά και μεταξύ των συναδέλφων σου.

1. Πρόσλαβε κατάλληλους managers

Να προσλάβεις και να προωθείς άτομα σε διευθυντικές θέσεις τα οποία είναι ικανά να διαμορφώσουν θετικές, εμπιστευτικές και διαπροσωπικές σχέσεις με τους συναδέλφους τους. Η σχέση του διευθυντικού στελέχους με τους υφισταμένους του είναι βασικό θεμέλιο στη δημιουργία εμπιστοσύνης στη δουλειά.

2. Για να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στη δουλειά, ανάπτυξε τις δεξιότητες των υπαλλήλων σου

Ανάπτυξε τις δεξιότητες όλων των υπαλλήλων και ειδικά εκείνων που είναι σε ανώτερες διευθυντικές θέσεις και αυτών που περιμένουν και επιθυμούν να πάρουν προαγωγή. Αυτό θα βελτιώσει τις διαπροσωπικές σχέσεις μεταξύ σας.

3. Κράτα ενήμερο το προσωπικό σου

Δημιουργείς ένα κλίμα εμπιστοσύνης με το να τους παρέχεις όσες περισσότερες πληροφορίες μπορείς το συντομότερο δυνατό, για ένα ζήτημα που τους απασχολεί ή για οποιαδήποτε κατάσταση. Ακόμα και αν τους πεις ότι δεν γνωρίζεις κάτι άλλα θα βρεις περισσότερες πληροφορίες, τους κάνει να σε εμπιστεύονται όλο και περισσότερο.

4. Δράσε με ακεραιότητα και τήρησε τις δεσμεύσεις σου

Αν δεν μπορείς να δράσεις με ακεραιότητα για να κρατήσεις μια δέσμευση σου, εξήγησε τι συμβαίνει χωρίς καθυστέρηση. Αυτές οι συμπεριφορές και οι δράσεις θεωρούνται για τους υπαλλήλους η βάση για να προβλέψουν τη μελλοντική σου συμπεριφορά.

Οι προϊστάμενοι και οι managers που δημιουργούν εμπιστοσύνη στη δουλειά τείνουν να συνεργάζονται καλύτερα με τους συναδέλφους τους και με λιγότερα παράπονα.

5. Αντιμετώπισε έγκαιρα σοβαρά ζητήματα ώστε να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στη δουλειά

Αν ένας υπάλληλος απουσιάζει συχνά από τη δουλειά ή περνάει την ώρα του χαζεύοντας χωρίς να δουλεύει, είναι σημαντικό να τον φέρεις αντιμέτωπο με αυτά τα ζητήματα. Οι άλλοι υπάλληλοι θα παρακολουθούν και θα μάθουν να σε εμπιστεύονται περισσότερο.

Αν αφήσεις το θέμα χωρίς επίλυση και να διαιωνίζεται, θα χάσετε τον σεβασμό των άλλων υπαλλήλων σου. Ο σεβασμός θεωρείται βασικό στοιχείο για να υπάρχει εμπιστοσύνη στη δουλειά.

6. Προστάτεψε όλους τους εργαζόμενους

Μη μιλάς για υπαλλήλους που είναι απόντες και μην επιτρέψεις και σε άλλους να κατηγορήσουν, να αναφέρουν ονόματα ή να δείχνουν με το δάχτυλο άλλους συναδέλφους. Με αυτό τον τρόπο μαθαίνουν να σε εμπιστεύονται όταν γνωρίζουν ότι ο manager τους δεν επιτρέπει το κουτσομπολιό μεταξύ των υπαλλήλων.

7. Η επικοινωνία με τους υπαλλήλους δημιουργεί εμπιστοσύνη στη δουλειά

Κάθε manager θα πρέπει να έχει την πόρτα του γραφείου του ανοιχτή για κάθε υπάλληλό του. Αυτό παροτρύνει κάθε εργαζόμενο να επικοινωνήσει μαζί με τον προϊστάμενο του και να συζητήσει οτιδήποτε τον απασχολεί και θεωρεί σημαντικό.

8. Επίδειξη ικανότητας

Να γνωρίζεις για τι πράγμα μιλάς και αν δεν ξέρεις κάτι, παραδέξου το. Τίποτα δεν χτίζει την εμπιστοσύνη πιο αποτελεσματικά από τους διευθυντές που δεν γνωρίζουν κάτι και δεσμεύονται να το μάθουν έτσι ώστε όλοι να ενημερώνονται.

Το χειρότερο είναι όταν ένας manager προσποιείται ότι γνωρίζει κάτι και τελικά προσφέρει λανθασμένες πληροφορίες. Οι εργαζόμενοι μπορούν να συγχωρήσουν την έλλειψη γνώσης αλλά ποτέ το ψέμα.

9. Άκου με προσοχή και σεβασμό

Δείξε ενσυναίσθηση και ευαισθησία στις ανάγκες του προσωπικού σου. Η εμπιστοσύνη αναπτύσσεται όταν ακούς αυτό που έχουν να σου πουν και μπορείς να τους καταλάβεις και να συμπάσχεις.

10. Πάρε ρίσκο για τη βελτίωση των υπηρεσιών και των προϊόντων για τον πελάτη σου

Όταν αναλαμβάνεις κινδύνους δείχνεις στους υπαλλήλους σου ότι μπορούν να κάνουν το ίδιο, ειδικά εάν δεν υπάρχουν συνέπειες όταν πάει κάτι στραβά. Όταν η ανάληψη κινδύνων δεν τιμωρείται, η εμπιστοσύνη παγιώνεται.

Θέλεις να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των υπαλλήλων σου; Είμαστε εδώ για να σε βοηθήσουμε!

Για να δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στη δουλειά, θα πρέπει να έχεις υψηλές προσδοκίες. Αν είσαι manager, προϊστάμενος ή ηγέτης μια ομάδας , θα πρέπει να ενεργείς σαν να είσαι πεπεισμένος ότι τα μέλη του προσωπικού σου μπορούν να ανταποκριθούν στις προσδοκίες σου.

Αυτή η υποστήριξη θα τους παροτρύνει να δώσουν τον καλύτερο τους εαυτό και ενισχύει την εμπιστοσύνη που έχουν στο πρόσωπό σου.

Αν είσαι διευθυντής στο τμήμα ανθρώπινου δυναμικού, έχεις τον ιδιαίτερο ρόλο να καθοδηγείς άλλους managers για το πώς θα δημιουργήσεις εμπιστοσύνη στη δουλειά.

Επηρεάζεις την ισορροπία δύναμης εντός του οργανισμού αναπτύσσοντας και δημοσιεύοντας υποστηρικτικές, προστατευτικές πολιτικές. Έχεις επίσης επιρροή στην καθιέρωση κατάλληλων κοινωνικών κανόνων μεταξύ των ατόμων που κάνουν διαφορετικά επαγγέλματα στον οργανισμό σου.

Η εμπιστοσύνη δεν είναι θέμα τεχνικής αλλά χαρακτήρα. Χτίζεις και διατηρείς σχέσεις εμπιστοσύνης και μια κουλτούρα εμπιστοσύνης στον χώρο εργασίας. Αρκεί να κάνεις ένα βήμα κάθε φορά μέσω κάθε δράσης που κάνεις και κάθε αλληλεπίδρασης που έχεις με τους συναδέλφους και τους υπαλλήλους σου.

Η εμπιστοσύνη μπορεί να είναι εύθραυστη, αλλά έχει την ικανότητα να χτίζεται με την πάροδο του χρόνου.

Θέλω να δώσω ώθηση στην καριέρα μου!