Πως να αντιμετωπίσεις την Πίεση στη Δουλειά σου - The Purpose

Πως να αντιμετωπίσεις την Πίεση στη Δουλειά σου

By The Purpose | Επαγγελματική Εξέλιξη

Η εργασιακή πίεση επηρεάζει και την προσωπική σου ζωή.

Πολλοί άνθρωποι αναπτύσσουν διαταραχές άγχους λόγω των αγχωτικών συνθηκών εργασίας. Τα τοξικά εργασιακά περιβάλλοντα και οι αγχωτικές δουλειές μπορούν να δημιουργήσουν ένα χρόνιο στρες και να προκαλέσουν μακροπρόθεσμα σωματικά και πνευματικά προβλήματα υγείας για διάφορους ανθρώπους.

Η πίεση στη δουλειά είναι μια πραγματικότητα που όλοι αντιμετωπίζουμε. Παρακάτω σου παρουσιάζω 6 συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να είσαι πιο ενεργητικός και πιο δυναμικός για να αντιμετωπίσεις το στρες και την πίεση τόσο στη δουλειά σου όσο και τη ζωή σου.

#1 Ανάλαβε δράση νωρίς

Όσο πιο ανθεκτικός είσαι, τόσο πιο πολύ θα αντιλαμβάνεσαι πράγματα που δεν είναι σωστά για τη ζωή σου. Το άγχος και το στρες συσσωρεύονται με το χρόνο. Το σώμα και η διαίσθησή σου θα σε ενημερώσουν στην αρχή μιας “τοξικής” κατάστασης που δεν είναι σωστή. Το βασικό πράγμα που πρέπει να κάνεις είναι να αναγνωρίσεις έγκαιρα τα προειδοποιητικά σημάδια και να λάβεις μέτρα.

Η ανάληψη δράσης από την αρχή είναι ο καλύτερος τρόπος για να διασφαλίσεις ότι η πίεση και το στρες δεν θα κυριαρχήσουν στη ζωή σου.

Η μη λήψη δράσης έχει ως αποτέλεσμα να αντιμετωπίζεις το άγχος που θα εισέλθει στην προσωπική σου ζωή και τελικά θα σε παραλύσει.

Ξέρω από τις δικές μου εμπειρίες ότι η άμεση ανάληψη δράσης δεν είναι πάντα τόσο εύκολη. Μετά από μια από τις πολλές κακές εμπειρίες μου με έναν τοξικό διευθυντή, υπέστη μια κρίση άγχους κατά την οδήγηση στο σπίτι. Τρόμαξα πραγματικά, και αποφάσισα ότι δεν πήγαινε άλλο. Έπρεπε να αποκτήσω τον έλεγχο στη ζωή μου. Αλλά πρώτα, έπρεπε να καταλάβω ακριβώς πώς επρόκειτο να το κάνω αυτό – το οποίο οδηγεί στην επόμενη συμβουλή.

#2 Βρες απλές στρατηγικές δράσης

Η γνώση της δράσης που πρέπει να ακολουθήσεις (και πότε να αναλάβεις δράση) για να αποφύγεις την πίεση είναι μέρος του ταξιδιού σου για να μάθεις για τον εαυτό σου.

Ως άνθρωποι, η φυσική μας επιθυμία είναι να αποφύγουμε τον πόνο και αυτό περιλαμβάνει επώδυνα συναισθήματα. Η απομάκρυνση των επώδυνων συναισθημάτων μας με τη χρήση αλκοόλ ή ναρκωτικών μπορεί να λειτουργήσει για σύντομο χρονικό διάστημα, ωστόσο «αυτό που αρνούμαστε θα επιμείνει».

Όσο πιο συνειδητοποιημένος είσαι, τόσο πιο προσεκτικός είσαι απέναντι στα συναισθήματα σου. Θα ήθελα να σου δώσω την τέλεια λύση για το πώς να χειριστείς το άγχος στη δική σου ζωή.

Ωστόσο, αυτό είναι κάτι που πρέπει να βρεις μόνος σου. Το σημαντικό είναι ότι υπάρχουν τόσα πολλά διαθέσιμα μέσα. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις τους πόρους που έχουν απήχηση σε σένα και θα σε βοηθήσουν να βρεις το θάρρος να αναλάβεις δράση με εμπιστοσύνη και δύναμη.

Οι σκέψεις σου ελέγχουν τις πράξεις σου.

Με μια πιο θετική νοοτροπία είσαι πιο ενθαρρυμένος να διαχειριστείς την πίεση και το στρες στη δουλειά σου και τη ζωή σου.Πως να αντιμετωπίσεις την Πίεση στη Δουλειά σου

#3 Αναγνώρισε τα αίτια του άγχους

Δεν υπάρχει τρόπος να ξεφύγεις από τις προκλήσεις και το γρήγορο ρυθμό της αλλαγής στο χώρο εργασίας σου τον 21ο αιώνα.

Ο όρος “αποδιοργανωτική τεχνολογία” χρησιμοποιείται τώρα για να εξηγήσει την επιρροή και τον αντίκτυπο που έχει η νέα τεχνολογία στο περιβάλλον εργασίας. Για να διαχειριστούν επιτυχώς αυτή την αλλαγή, οι επιχειρήσεις πρέπει να είναι ευέλικτες και προσαρμοστικές.

Το περιβάλλον εργασίας είναι ολοένα και πιο ανταγωνιστικό και οι κανόνες συνεχίζουν να αλλάζουν. Οι απώλειες σε θέσεις εργασίας αναμένονται τώρα στη σταδιοδρομία κάποιου περισσότερο και η πίστη σε μια εταιρεία δεν υπάρχει πλέον, ούτε αναμένεται.

Μαζί με αυτή τη διαταραχή τα συναισθήματα αβεβαιότητας και φόβου αρχίζουν να κυριαρχούν στις ζωές των ανθρώπων. Θα ξέρεις πότε αυτά τα αρνητικά συναισθήματα βρίσκονται στο χώρο εργασίας σου επειδή η συμπεριφορά των ανθρώπων απέναντι στους άλλους δεν θα είναι ευχάριστη ή σεβαστή.

Αυτές οι αρνητικές συμπεριφορές και τα συναισθήματα δημιουργούν αυτό που είναι γνωστό ως “τοξικό εργασιακό περιβάλλον”. Το στρες και το άγχος που προέρχεται από την εργασία σε ένα “τοξικό εργασιακό περιβάλλον” μπορεί να είναι εξουθενωτικό.

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο είναι τόσο σημαντικό να γνωρίζεις τι είναι αυτό που προκαλεί το άγχος σου. Τι γεγονότα, σκέψεις και συναισθήματα μπορούν να σε αποτρέψουν από το να συνεχίσεις τη δουλειά σου; Φοβάσαι την αλλαγή;

Είναι δύσκολο να εγκαταλείψεις την εργασία σου; Πιστεύεις ότι πρέπει να βάζεις το 150% του εαυτού σου περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον; Μήπως είναι δύσκολο να εκφράσεις αυτό που θες ή να κάνεις ερωτήσεις; Φοβάσαι ότι θα χάσεις τη δουλειά σου;

Είναι επίσης σημαντικό να αναγνωρίσουμε τα “φυσικά σημάδια” του άγχους και του στρες. Το σώμα σου θα σε ενημερώσει – αν η καρδιά σου αρχίσει να χτυπά δυνατά, έχεις δύσπνοια ή αρχίζεις να αισθάνεσαι σαν τρελός χωρίς λόγο. Αυτά είναι σαφή σημάδια ότι σε έχει καταβάλει το άγχος. Είναι καιρός να αναλάβεις δράση.

Γνωρίζοντας τι προκαλεί το άγχος, είναι ένα τεράστιο βήμα για να ασχοληθείς με την αγωνία και τις αγχωτικές καταστάσεις που αντιμετωπίζεις κατά την εργασία.

#4 Παράμεινε συνδεμένος

Κράτα τα δίκτυα υποστήριξης κοντά σου. Άφησέ τους άλλους να ξέρουν τι συμβαίνει στη ζωή σου και ζήτα βοήθεια όποτε θες.

Τα συναισθήματα που σχετίζονται με το άγχος μπορούν να σαμποτάρουν τη ζωή σου αν δεν τα αντιμετωπίσεις. Θα διαπιστώσεις ότι η μη αντιμετώπιση αυτών των αγχωτικών καταστάσεων μπορεί να έχει ως αποτέλεσμα να αποσυρθείς περισσότερο από τους ανθρώπους που σε υποστηρίζουν και αγαπάς.

Επικεντρώσου στην οικοδόμηση θετικών σχέσεων όπου θα αισθανθείς ότι έχεις ενέργεια και κίνητρα. Σε περιόδους υψηλής πίεσης το άγχος θα σε πλημμυρίσει και είναι σε αυτές τις στιγμές που πρέπει να περιβάλλεσαι από θετικούς και υποστηρικτικούς ανθρώπους. Είναι αυτοί οι άνθρωποι με τους οποίους μοιράζεσαι τα συναισθήματά σου και τους φόβους σου για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζεις.

#5 Συχνά αποσυνδέσου

Υπάρχει χρόνος και χώρος για δουλειά και υπάρχει χρόνος και χώρος για χαλάρωση και ξεκούραση. Πάρε χρόνο για να προβληματιστείς και να ξεκουραστείς. Κάνε κανόνα να μην φέρνεις την εργασία στο σπίτι ή να συζητάς με τους φίλους και την οικογένειά σου πόση δουλειά πρέπει να κάνεις.

Το να σκέφτεσαι συνεχώς για την εργασία σου και πόσα πρέπει να κάνεις σημαίνει ότι δεν είσαι “παρών”. Δεν συμμετέχεις στις σχέσεις που είναι σημαντικές για εσένα. Δεν δίνεις στον εαυτό σου χρόνο για ξεκούραση και χαλάρωση. Το άγχος θα αρχίσει να αυξάνεται όταν δεν θα μπορείς να σταματήσεις να σκέφτεσαι για την εργασία σου.

Εδώ είναι η άλλη πλευρά του νομίσματος, η οποία για ορισμένους ανθρώπους μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολο να το κάνουν: να αποσυνδεθούν από την τεχνολογία!

Δώσε ένα σαββατοκύριακο στον εαυτό σου να αποσυνδεθείς από κάθε μορφή τεχνολογίας: τo Διαδίκτυο, μείνε χωρίς τηλέφωνο (εκτός αν συμβεί κάτι, τότε θα το χρειαστείς) χωρίς Facebook, χωρίς Twitter, χωρίς ψηφιακές εφημερίδες κλπ. Αντ ‘αυτού, διάβασε ένα βιβλίο, πρόσεξε την ανατολή ή το ηλιοβασίλεμα . Πήγαινε για περίπατο ή πήγαινε στην παραλία.

Μείνε αποσυνδεδεμένος για λίγες μέρες για να συνδεθείς ξανά με τον εαυτό σου.Πως να αντιμετωπίσεις την Πίεση στη Δουλειά σου

#6 Συγκεντρώσου στα θετικά

Όταν αντιμετωπίζεις αγχωτικές καταστάσεις, μπορεί να είναι πραγματικά δύσκολο να σηκωθείς κάθε μέρα και να πας στη δουλειά και ταυτόχρονα να αισθάνεσαι ευτυχισμένος. Όταν είσαι κουρασμένος, ανήσυχος και φοβισμένος, είναι δύσκολο να βγεις από μια θέση απελπισίας και να γίνεις ξαφνικά θετικός και χαρούμενος.

Για παράδειγμα, μπορεί να έχεις ακολουθήσει όλες τις προηγούμενες έξι συμβουλές, να είσαι γενικά ένα θετικό και αισιόδοξο άτομο, αλλά αυτή η μία κατάσταση στο χώρο εργασίας είναι απλά πάρα πολύ για σένα. Αισθάνεσαι ότι το άγχος σε πλημμυρίζει.

Πάρε λίγο χρόνο, κάθισε και γράψε μια λίστα με όλα τα θετικά πράγματα στη ζωή σου. Ποιες είναι οι επιτυχίες σου; Ποια είναι τα δυνατά σου σημεία;

Υπάρχουν αρνητικές καταστάσεις στη ζωή μας, όπου διαπιστώνουμε ότι δεν έχουμε καμία επιρροή στην αλλαγή του αποτελέσματος. Το μόνο άτομο που ελέγχεις, ωστόσο, είσαι εσύ.

Έχεις τη δύναμη της επιλογής. Μπορείς να αλλάξεις τη νοοτροπία σου.

Μπορείς να επιλέξεις τον τρόπο αντιμετώπισης των συναισθημάτων που προκαλούν άγχος. Η αντιμετώπιση του άγχους στην εργασία εξαρτάται από σένα καθώς εσύ επιλέγεις πως θες να ανταποκριθείς σε αυτά τα συναισθήματα.

Θες να αντιμετωπίσεις την πίεση της δουλειάς αλλά δεν ξέρεις πως; Δες εδώ

Αντιμετώπισε την πίεση άμεσα

Η αντιμετώπιση των συναισθημάτων άγχους και πίεσης στη δουλειά δεν είναι μόνο κάτι που πρέπει να αντιμετωπίσεις κατά τη διάρκεια της εργασίας σου. Αυτά τα συναισθήματα θα μπαίνουν σιγά-σιγά στην προσωπική σου ζωή.

Η πρακτική άσκηση αυτών των συμβουλών σε τακτά χρονικά διαστήματα θα σε βοηθήσει να ανακαλύψεις ξανά τη δύναμη επιλογής, την ανθεκτικότητα και το θάρρος να αντιμετωπίζεις επιτυχώς τα αισθήματα άγχους όχι μόνο στη δουλειά αλλά και στην προσωπική σου ζωή.

Η υπερνίκηση του άγχους στην εργασία και στη ζωή σου είναι δύσκολη, αλλά όχι αδύνατη. Η νοοτροπία σου και το πώς επιλέγεις να ασχοληθείς με τα συναισθήματα ανησυχίας εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από εσένα. Ας ελπίσουμε ότι αυτές οι έξι συμβουλές θα σε βοηθήσουν να κάνεις τις αλλαγές για να γίνεις πιο θαρραλέος.

Θέλω να δώσω ώθηση στην καριέρα μου!

Για τον Συγγραφέα

Στο "The Purpose" προσφέρουμε εκπαίδευση αιχμής και μοναδική στο είδος της συμβουλευτική πρακτική σε ανθρώπους και επιχειρήσεις.